Gestiune Salarii
Descriere Program
Programul de salarii ofera posibilitatea generarii declaratiei 112, generearea de rapoarte state de plata, avansuri, premii, concedii de odihna, fluturasi, foaie colectiva de prezenta, generare fisiere pentru banca precum si alte rapoarte.
Un program ce functioneaza atat local fara internet, cat si online conectat la un server al clientului daca il are sau pe unul din serverele noastre.
Pentru mai multe detalii sunati la tel. 0744544234 sau 0743975010.
Informatii Program
Functionalitate Program
Help
Logarea in program se face cu utilizator Admin si parola admin
Adaugare Salariati
· Pentru a inregistra o noua persoana accesati meniul Actualizari/Personal.
· Se va deschide o fereastra care contine toti salariatii. Pentru adaugarea unui salariat nou se va apasa tasta INS, pentru modificare tasta F6, pentru stergere tasta DEL, pentru adaugarea unei persoane in intertinere tasta Enter, pentru adaugarea unui act aditional tasta F7
Adaugare Salariati
Se opereaza astfel :
1. Informatii salariat :
· Nume – numele si prenumele salariatului
· Cnp – cnp-ul salariatului
· Data Incadrarii – data la care a fost angajat salariatul
· Nivel de educatie – Nivelul de studii(ISCED 0 - ISCED 8)
2. Situatie salariat :
· Tip Personal – (Tesla, Direct Productivi, Indirect Productivi, etc)
· Functie / Meserie – Functia sau meseria
· Situatie salariat : Tipul de contract (Angajat, Pensionar, Cm cu timp partial, Conventie civila, etc)
· Norma – numarul de ore
· Program – programul de lucru de la .. pana la ..
· Activitatea – (Agregat, Tesa, Regie, etc)
· Sectia – sectia pe care lucreaza angajatul, Functia – functia ocupata de salariat
· Salar Negociat – Salariul brut al salariatului
3. Detalii – se va completa daca angajatul este scutit de impozit, daca are alte surse de venit, daca are contractul de munca suspendat, etc.
4. Adresa, buletin – se va completa adresa si datele din buletin ale angajatului
5. Salvare. Dupa ce ati terminat de completat toate campurile se va apasa butonul Salvare
· Pentru a inregistra o noua persoana accesati meniul Actualizari/Personal.
· Se va deschide o fereastra care contine toti salariatii. Pentru adaugarea unui salariat nou se va apasa tasta INS, pentru modificare tasta F6, pentru stergere tasta DEL, pentru adaugarea unei persoane in intertinere tasta Enter, pentru adaugarea unui act aditional tasta F7
Persoane in intretinere
· Pentru a adauga o noua persoana in intretinere, se va alege salariatul din lista si se va apasa tasta Enter .
· Se vor completa toate datele persoanei din intretinere
Obs. Pentru trecerea de la un camp la altul se va apasa tasta ENTER si nu se va utiliza Mouse-ul.
Pentru adaugarea unui act aditional, se va alege salariatul din lista si se va apasa tasta F7 .·
Pentru adaugarea unui nou act aditional se va apasa tasta Insert, pentru modificare tasta Enter
· Se vor completa toate datele si se va apasa butonul Salvare
· Se alege persoana din lista si se apasa Enter in partea dreapta este afisat pontajul angajatului
· Adaugare ore regie – ne pozitionam pe randul cu Ore regie si apasam tasta Enter.
· Adaugarea unui avans – ne pozitionam pe randul cu Avans si apasam tasta Enter.
· La fel se procedeaza si pentru adaugarea unei indemnizatii, zilelor de concediu, acord individual, colectiv, adaugarea unui spor in procent, in suma fixa sau suma in procent, premii, avans, deducere, tichete cadou, tichete de masa, tichete de vacanta, etc – ne pozitioam pe optiunea dorita si apasam tasta enter.
· In partea de jos a ferestrei este afisat impozitul, CAS-ul, CASS-ul, total retineri, rest de plata, etc.
· Pentru a iesi din pontaj se apasa tasta ESC
· Ne pozitionam pe randul cu Prestatii de AS si apasam tasta Enter
.
· Ex. Concediu medical – Pentru sarcina si lauzie
· Se va completa toate datele aferente concediului medical si se va apasa butonul Salvare
Stat de plata
· Pentru afisarea statului de plata accesati meniul Rapoarte/Stat de plata.
· Se va alege activitatea si echipa sau toate activitatile si toate echipele, apoi se va apasa tasta Enter
· Se va afisa un raport cu statul de plata
· Se acceseaza meniul Rapoarte/Stat de plata/Foaie Colectiva de prezenta.
· Pentru a edita un salariat se va alege salariatul si se va modifica campul dorit
· Dupa ce ati terminat de modificat pentru afisare foaie colectiva de prezenta cu orarul zilnic se va apasa butonul Afisare Raport
· Al doilea raport contine doar orele pontate in fiecare zi
· Se acceseaza meniul Rapoarte/Fluturasi. Afisare fluturas pentru o singura persoana
· Alegem activitatea si echipa
· Selectam persoana si apasam tasta Enter
· Se va afisa un raport care contine fluturasul persoanei selectate
· Daca doriti sa afisati fluturasii pentru toate persoanele se va alege din meniu optiunea cu Fluturasi
Nota Contabila
· Se acceseaza meniul Rapoarte/Nota Contabila.
· Se va afisa un raport cu nota contabila pentru luna curenta
· Daca doriti sa varsati notele in gestiune se va apasa butonul Da
· Se acceseaza meniul Rapoarte/Declaratia 112.
· Se va completa in fereastra care se deschide tipul de declaratie, persoana care completeaza declaratia, datele firmei si cifra de afaceri daca firma are CAEN de constructii. Pentru generare declaratie se va apasa butonul Generare PDF 112
· Se va afisa un raport care contine Datele de identificare ale angajatului, datele asiguratilor, datele privind impozitul pe venit, lista persoanelor asigurate sa un intretinere, centralizator privind certificatele de concediu medical aferente lunii, etc.
· Se afisa pdf-ul cu declaratia 112. Se va selecta din meniul optiuni Se acorda incredere in acest document intotdeauna.
· Dupa incarcarea datelor in pdf, ne vom pozitiona in sectiunea de Validare. Se va apasa butonul Actualizeaza Angajator, apoi Validare. Daca validarea este cu succes se va apasa butonul Semnatura si stampila pentru Semnare.
· Daca doriti generarea declaratiei 112 cu semnare automata se va alege a doua optiune din meniu.
· Se acceseaza meniul Rapoarte/Nota Contabila.
· Se va alege activitatea, echipa si tipul de salariat
· Se va afisa un raport cu centralizator foi de calcul pentru luna curenta
· Pentru afisarea centralizatorului de retineri se va selecta din meniu Retineri si se va afisa raportul de mai jos
· Se acceseaza meniul Inchidere.
· Se va apasa butonul Da pentru inchidere luna
· Se acceseaza meniul Divere/Banci
.
· Pentru actualizare banca personal - se va alege banca si se va completa conturile salariatilor
· Pentru generare fisier banca vom alege banca, tipul platii si vom apasa butonul Afisare
· Alegem activitatea si echipa
· Se va afisa un raport care contine numele, prenumele si suma totala care alimenteaza contul
Versiuni
Ultimele Versiune
..